26 May 2009

Hati Seorang Ibu


Khairin & Bahiyah

Last week mak anto dua2 budak ni balik kampung, plan nyer hanya balik hari.tp tak sangka pulak adik2 ipar aku simpan dorang sampai seminggu.so merana la hati ku selama seminggu.kalo dorang ader asyik kena marah, ye la peringkat dorang ni mmg lasak. nak pulak aku tgh pegnen,mmg haru time dorang ni tak dengar kata. tp bila takde rindunya.

tp sib baik la teknologi skang canggih kan.dpt la aku ber'conference' dgn dorang kat kampung. lepas la rindu ku selama ini. dorang pulak cam tak kisah je aku takde, happy je.Bahiyah tu ponteng tadika seminggu.huhu..sib baik la nenek sedara tu cikgu dia kat tadika..kalo tak jenuh aku nak menjawab.

Arini, both kids balik KL, mertua aku anto.akan bermula la kepenatan melayan kerenah dua beradik yg tak leh berpisah nih. tp hatiku senang!!!

No comments:

Post a Comment