29 May 2009

Anak Make Up Ibu


Hasil solekan Bahiyah

Today kat Tadika Bahiyah ada sambutan Hari Ibu dan Anak, then ada satu aktiviti Anak Make Up Ibu. FYI, si Bahiyah ni tak nak balik KL.Nak dok kat Melaka. Then aku bagitau dia ada program Make Up Ibu, terus dia nak balik KL. Kat kampung pulak, mertua aku kata dia cari kunci keta, kunci motor nak balik KL sbb nak Make Up aku. kelakar tul anak aku ni.

Pastu Selasa aritu mertua aku anto dia balik KL, so Rabu malam aku pinjam make up adik aku sbb aku ni guna bedak dgn lipstik je. So malam Rabu tu jugak dia training dgn adik aku cara2 make up. Aku dengan mak jadi mangsa la. hahah. tp dia cekap jugak la make up.

Ada 12 peserta termasuk sorang budak laki ni nak make up mak dia.heehe...belasah je la. anak aku dgn coolnyer, solek aku.tu la hasilnya.

Semua peserta dpt hadiah, ala kang kalo sorang dpt yg lain tak dpt kan sedih.lagipon utk seronok2 je.

No comments:

Post a Comment